Eventhantering

arcMember innehåller en kraftfull eventmodul som hjälper dig att administrera möten, föreläsningar, utbildningar, konferenser och läger. Verktyget är mycket flexibelt för att du ska kunna utforma varje event utifrån dess unika behov. Förutom att spara allmän eventinformation så kan du addera bilagor, aktivera påminnelse-sms, sätta datum för anmälan och avbokning samt utforma eventspecifika anmälningsformulär inkl. kost, logi och allergier. Event som innefattar en kostnad kan faktureras direkt från systemet, alternativt kan vi koppla på banköverföring eller kortbetalning.

När eventet ligger ute för anmälan kan du enkelt följa dess status och aktuella anmälningar. Och när eventet väl går av stapeln kan du skriva ut flera olika typer av deltagarlistor samt deltagaretiketter med eventuell kodning för dagens olika delmoment; exempelvis seminarium A eller B, lunch, middag och vinpaket osv. 

Sammanfattning

  • Skapa event av olika kategorier. 
  • Skapa platsbank att knyta eventen till. 
  • Skapa eventspecifika anmälningsformulär inkl. villkorade frågor. 
  • Addera bilagor till eventet. 
  • Addera individspecifika rabatter. 
  • Publik sida för eventlista och anmälningsformulär eller direktlänk via e-post. 
  • Ta in anmälningar endast från medlemmar eller ha öppen anmälan för alla.  
  • Följa upp anmälningar.
  • Göra riktade utskick till alla anmälda.
  • Utforma automtiska påminnelser via sms eller e-post. 
  • Ta betalt i efterhand genom faktura via brev eller e-post (default).
  • Ta betalt vid anmälningstillfället via banköverföring, kort eller faktura
  • Skriva ut deltagarlistor och deltagaretiketter inkl. momentkodning.
Scrolla till toppen