Meny
Menu

Medlemskampanjer

Föreningar som har ett bra koncept för medlemsvärvning och en god medlemsvård drar automatiskt till sig fler medlemmar medan en förening som inte bedriver en aktiv medlemsverksamhet riskerar att tappa medlemmar. Mottot "vi finns, vi syns och vi hörs" kan vara ett enkelt sätt att rekrytera nya medlemmar.


Main Image

Nu kan du arbeta med tidsbundna medlemskampanjer i din kommunikation mot potentiella nya medlemmar. Exempelvis så kan du i samband med en branchmässa, en festival eller en marknad kunna uppmuntrar till direkt medlemskap genom att erbjuda ett rabatterat medlemspris. Ett annat exempel är att en av dina annonser innehåller en kampanjkod som kan anropas i ditt publika medlemsformulär. Allt sätts upp i registret med angiven kampanjkod och datum för giltighet. 

 

Flera medlemmar ger större inkomster i form av medlemsavgifter. Men många medlemmar ger också en stark röst i samhällsdebatten och gör att fler människor hör talas om föreningen. En stor förening kan bedriva en slagkraftig verksamhet. Vår förhoppning är att arcMembers medlemskampanjer är blir till ett verktyg att utveckla din förening!

  
 
Telefon

Använder du arcMember idag, men saknar något?

arcMember utvecklas hela tiden, och vi är intresserade av att känna till våra kunders behov. Kontakt oss gärna med ditt förslag för utveckling.
Spela

Nyfiken?
Du kan börja redan idag!

Du kan prova arcMembers grundmodul gratis i 20 dagar, utan att du binder dig till någonting.